maandag 6 mei 2013

EPILOOG : FOQUISTEN EN TOEKOMST NK JEUGD A-B-C APRIL / MEI 2013

OAN'T SJEN IN  SNITS .

 ( in deze blog kunt u in het rechter zijvlak of door naar beneden te scrollen alle dagverslagen van het
9 dagen durende zeer spannende NK lezen , maar ook andere anekdotes zoals byvoorbeeld het Fierljeppen van bekende schakers uit onze regio's  )


We hebben Sneek weer verlaten en zijn weer thuis aangekomen na een in alle opzichten fantastische tijd op het NK-Schaken 2013.


De koffer zit vol met ervaringen en kennis die is opgedaan voor en na het NK .
Veel mensen in mijn omgeving hebben bagage in mijn koffer gestopt , zodat ik al op de heenweg flink heb moeten slepen.
 In deze blog wil ik alle mensen bedanken , die me op weg hebben geholpen naar Sneek . Mij hebben leren vliegen en skypen , mij met hakbijlen en knikmessen hebben leren snoeien ,  mij helpen foquisten en  mij chocolade koekjes hebben leren eten.
 Ik wil degenen bedanken, die zich inzetten om mij te trainen  en dit willen voortzetten ! 

De focus is nu op de toekomst gericht. Deze blog zal blijven bestaan en bij interessante toernooien , wedstrijden of andere wetenswaardigheden houden we u op de hoogte.

Zo zullen we de koffer steeds verder vullen , en  denkt u dat u nog een steentje kunt bijdragen  
( sponsoren zijn ook welkom) , dan kunt u contact met ons opnemen . 


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten